Spontane pijn links onder in mijn buik, wat is dit?

Ik heb sinds begin 20;00u ongeveer hele erge buikpijn links onder in mijn buik. soms is het minder en dan komt het weer heel erg. Als ik er op drukt doet het ook erg zeer, en ik heb telkens het gevoel dat ik moet plassen. Weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

Ja het zou blaas ontsteking kunnen zijn, of je darmen of? of?
in je buik zitten zo veel organen daar kunnen wij moeilijk antwoord op geven.Als je echt erge pijn heb zou ik proberen een dokter te pakken zien te krijgen.
Het beste
12 jaar geleden
dit kan een ontstoken eileider zijn of eventueel zelfs een ontstoken appendix. al is bij dit laatste het "moeten plassen" wat atypisch. in ieder geval snel naar een dokter of zo gaan zou ik zeggen voor alle zekerheid!!!!!!!!!!!!!!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de appendix zit rechts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies. Bovendien begint de pijn bij een ontstoken appendix centraal in de buik.
Je zou de avond- doktersdienst kunnen bellen om advies. Als het dan verergert weet je tenminste wat je moet doen en zijn zij vast gewaarschuwd.
12 jaar geleden
Het is verstandig om de HAP te bellen. Dit klinkt als een niersteen. Kan ook voor bloed in je urine zorgen, is niet heel erg maar je kan er van schrikken. De dokter zal je wellicht diclofenac (zware pijnstiller) voorschrijven zodat je kan ontspannen. de niersteenplas je vanzelf uit. Je kan veel drinken dan gaat het sneller maar realiseer je wel dat dat ook meer pijn kan veroorzaken.