ik kots de hele tijd gal op. wat kan ik hier tegen doen?

En wat kan ik het beste doen tegen de pijn in mijn keel etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

Overgeven is een vervelend iets, zeker als het doorgaat tot je gal spuugt. Dit kan je laten stoppen door in een glas een eetlepel suiker te doen, Dan voorzichtig coca cola erbij doen. Het helemaal laten uitbruisen! Dan rustig iedere keer een slokje nemen. Dit helpt dus alleen als je gal spuugt.
Pijnstillertje nemen tegen keelpijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen cola in huis, werkt het ook met fanta of een andere frisdrank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je zou ook een paar lepels vanillevla kunnen proberen als je geen cola in huis hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het met fanta gedaan en het werkte geweldig. Het is niet lekker of gezond maar ik ben al lang blij dat ik al 2 uur niet meer heb gekotst :-D

Andere antwoorden (1)

Even een recept vragen bij de assistente van de huisartsenpost, waarvan je maag tot rust komt en waarvan het kotsen stopt. Daarnaast zou ik kamillethee met honing drinken om de keelpijn te verzachten. Eventueel paracetamol innemen.