Is het verdacht dat ik 18 dagen na mijn kaakoperatie koorts krijg?

Ik heb last van een strakke nek en schouders. Erg moe, en hoofdpijn. En lichte koorts.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

De griep gaat flink rond in Nl. Er wordt zelfs een griepepedemie verwacht. Misschien heb je dus wel gewoon een griepje.

Als je het echt niet vertrouwd vraag dan de arts en laat je indien nodig nakijken. Ga niet zelf dokteren/ antwoorden van anderdn afwachtten. Een dokter/arts kan je beter helpen als je het niet vertrouwd..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga het inderdaad niet zelf uitdokteren hoor. Als het heviger wordt, bel ik voor de zekerheid de dokter wel. Bedankt voor je reactie! Groet!
"Verdacht" is misschien een groot woord, maar ik zou hiermee niet rond blijven lopen. Dus morgen gewoon even naar de dienstdoende huisarts, die kan het beter beoordelen dan wij hier op GV. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel! Groet.
Ik zie er niets verdachts in. Ik had zonder kaakoperatie, vorige week exact dezelfde klachten.
Inmiddels weer over. Gewoon even uitzieken. Rust houden, en de griep er uit zweten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie! Groet.
Wel in de gaten houden, want verhoging/koorts kan ook het gevolg zijn van een ontsteking.
Wordt je kaak ook dikker en pijnlijker dan zeker even contact opnemen met de huisarts.