Kun je gewoon lopen na het aanstippen van wratten?

Moet er morgen nl. 7 laten aanstippen en ze zitten op de onderkant van mijn beide voeten. Kan ik daarna normaal lopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K

Het beste antwoord

Ik heb het zelf ook laten doen en als dat is gebeurt WIL je gewoon niet op die plekken lopen. Vaak gaat het ook niet echt want je wrat gaat als een gek tekeer. Ik heb het laten doen maar ik was niet echt geholpen. Maar als antwoord op je vraag: Je kan er op lopen maar het is zeer pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk ik wil er inderdaad niet op lopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt allemaal. Wat hier staat bleek ook op mij van toepassing.....

Andere antwoorden (4)

De een heeft er meer last van dan de ander. maar 7 is erg veel, ik vermoed dat je hier niet normaal op kan lopen. veel succes morgen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat denk ik ook niet, 7 is wel heel erg veel. Als je er eentje hebt en die wordt flink aangestipt, kan het al een bloedblaar worden. Je kan dan wel gewoon lopen, maar niet zonder moeite.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal. kun je dagen last van houden.
het is hooguit een uur pijnlijk, daarna wordt het steeds minder en kun je al snel weer lopen. sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt er veel langer last van houden dan een uurtje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het ook gehad, vond het reuze meevallen. je hebt gelijk dat het bij de een meer ongemak met zich mee kan brengen dan bij de ander.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Min is trouwens niet van mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de vraag was of je er meteen op kan lopen (dus van de huisarts naar huis, de bus of naar de auto of wat dan ook).
Het ligt er maar helemaal aan waar de wratten op je voeten zitten, en hoe groot ze zijn. Onder de voorvoet zal het wat hinderlijker en pijnlijker zijn dan onder de hiel.

Er is nog geen goed middel gevonden door de farmaceutische wereld tegen het ‘humaan papilloma-virus’ dat wratten veroorzaakt. Het is zo langzamerhand wel bekend aan het worden dat er met cannabisolie zeer goede resultaten worden bereikt.
Helaas mag dat niet "zomaar" verkocht worden. Het wordt dan ook niet gemaakt door de farmaceutische bedrijven.

Hieronder staat de link naar een artikel over het gebruik van cannabis- of wietolie bij voetwratten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er meestal een beetje aan.. Ik heb m’n hele onderkant van de voet vol en ik ga om de 2 weken mijn wratten laten aanstippen.. Doordat mijn hele onderkant van de voet vol zit met wratten heb ik na de behandeling erg veel pijn met lopen.. Ook dagen later nog.. Dus Ligt eraan hoeveel je er hebt en op welke plekken onder de voet..