hheft een koperspiraal invloed op spierklachten?

ik heb 2 maanden geleden een spiraal laten plaasen. de eerste eisprong ging gepaard met ernstige spierspanning. resultaat dat ik mijn rug niet meer kon bewegen. met rust ging dit weg. nu tweede eisprong en ik kan kan niet meer zitten. ik krijg dan hele erge uitstraling in mijn benen en bil. alleen rechts. lopen gaat goed zo ook staan. Ik begin de spiraal de schuld te geven maar is dit wel reeel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Het is lastig om via deze site te beoordelen of je klachten inderdaad het gevolg zijn van de spiraal. Ik weet wel dat mensen heel verschillend kunnen reageren op spiraaltjes. De ene heeft geen enkele last en de ander heeft verschillende klachten, meer dan voordat ze een spiraaltje hadden laten zetten.

Heb je al overleg gehad met je huisarts? Overleg met hem/haar en kijk wat het beste is wat bij jou past.