Is er iets mis met mijn maag?

Ik eet al dagen weinig en dan soms zelf minder dan mijn zusje (7). Ik heb ofwel geen zin om te eten ofwel begin ik me raar te voelen als ik aan het eten ben. Als ik dan wel eens goed eet dan heb ik de neiging om het te overgeven.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
ga hiermee naar de huisarts.
voel je je verder ook grieperig of ziek? Waarom wil je overgeven als je goed gegeten hebt? voel je je dan schuldig erover? dan zou ik naar een psycholoog gaan, want dit kan een beginnend eetprobleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit het niet tussen je oren? Anorexia-achtige gedachten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
soms wel. Ik ben namelijk nogal dik en wil vermageren.
Hoofdpijn heb ik wel vaak, maar dat zou normaal gezien door de stress komen.
Ritsuka
12 jaar geleden
als je wilt afvallen is totaal niks eten wel het slechtste dat je kunt doen. Je lichaam heeft voedsel nodig om te overleven, door niks te eten gaat je lichaam in een spaarstand, om angstvallig zoveel mogelijk vast te houden. Als je wilt afvallen moet je minder koekjes en chips eten, veel groente, vezels en eiwitten, en verder lekker sporten en bewegen.
Je lichaam is druk bezig met de groei en ontwikkeling, je hebt je voedingsstoffen hard nodig.
Ik zie dat je 14 bent, dan ben je soms inderdaad wat molliger, maar geloof mij, als jij gewoon goed en gezond blijft eten en genieten van het leven, is dat gewicht er met een paar jaar zo weer af hoor.
Zo ging het bij mij ook in de puberteit. Eerst werd ik wat dikker, en toen ineens een heel stuk langer en ik werd weer slanker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal mee eens Ritsuka!

Het beste antwoord

Dit heeft niets met je maag te maken, maar t zit tussen je oren... Niet meer aan denken, en gewoon beetjes weer gaan eten, want dit lijkt op een beginnende eetstornis...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is nog altijd niet over, maar toch bedankt!

Andere antwoorden (2)

Kan zijn dat je misschien hevig verliefd bent of erg in de stress?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik nu ook en de dokter zij dat mijn dikke darm verstopt zit. Niet zo erg maar wel even naar de dokter die kan je wat laxeer middel geven. Maar het kan ook iets anders zijn dus gewoon naar de dokter.

Beterschap;)