is het slecht om geen bh te dragen ?

ik ben 20 en heb een cup d ik vindt alleen vreselijk om een bh te dragen
ik probeer sltijd kleding zodat je niet ziet dat ik het niet aan heb maar soms doet me rug pijn en me borsten ook is het erg slecht om er geen te dragen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (7)

men zegt dat je borsten eerder gaan hangen als je geen bh draagt.
Bij het sporten is het waarschijnlijk erg onplezierig zonder bh.
'slecht' is het voor zover ik weet niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je borsten gaan sneller hangen als je geen BH draagt. Je zegt dat je het vreselijk vindt om een BH te dragen.. Misschien moet je een andere soort BH proberen, of een andere maat. Het blijkt namelijk dat veel vrouwen met de verkeerde maat BH rondlopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zwaartekracht doet in alle opzichten haar werk, trekt o.a. aan je rugspieren.
Ik kan je alleen maar adviseren, ga naar een echt goede foundationzaak en laat je een b.h. aanpassen. Je zal zien dat het je dan veel zal verlichten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je 20 bent, kom je er nog wel even mee weg, geen bh te dragen...maar de zwaartekracht gaat een rol spelen, met de jaren....je ziet wel eens die reklames van de ahh-bh's op de tv, en je vindt deze bh's ook op markten voor een fractie van de prijs.
Ik raad je aan, om die eens te proberen : ik heb er 3 voor 25 euro gekocht, en je trekt ze aan als een t-shirt: je voelt echt niet, dat je ze aan hebt. maar ze geven je toch steun, dus misschien heb je dan minder last van je rug...
Want een d-cup is natuurlijk niet echt klein ;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer genoeg hebben ze die dingen niet voor grote borsten ; bij een 85 C tot kleine D houdt het wel op ; wie een kilo meer meetorst, kan in elk geval géén Abra of variant daarop kopen. Als ze slank is kan het nog net werken, moet ze een maat groter dan XXL, dan zit het er niet in.
Een bh draag je in principe alleen maar voor ' 't mooi'. Laat lekker wapperen die dames als jij dat prettiger vindt. Er is ook geen bewijs voor het feit dat het meer zou gaan hangen als je geen bh draagt, er zijn zelfs theorieën die precies het tegenovergestelde beweren: als je ze vaker 'los' draagt, train je de aanhechtingsspieren meer en blijven ze steviger.

Dus doe lekker waar je je prettig bij vindt. De tip om eens een goede aan te laten passen bij een lingeriewinkel moet je wel serieus nemen: als ze niet lekker zitten, passen ze niet goed.

Als we BH's zouden moeten dragen, zouden we wel met die dingen geboren worden ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Dat zou dan ook moeten gelden voor de rest van de kleding, en ik ben toch blij met mn trui hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kan ze haar beklacht indienen als ze dalijk 50 is en ze op der knieen hangen? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voortaan moeten we allemaal gewoon naakt lopen, we zijn toch niet met kleren geboren. Sorry hoor, maar die laatste zin is echt onlogisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij een plus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een tante..... In ieder geval op een dag zag ik, ze droeg nooit een bh kennelijk, dat haar tepels ter hoogte van haar liezen hingen. Dat lijkt me allemaal heel ongemakkelijk voor de moderne mens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan slinger je ze toch gewoon over je schouders? Ok, vrouwen in Afrika hebben ze toch ook niet tot op hun knieën hangen? Hatseflatseman: die laatste zin was ook als grapje bedoeld. Maar inderdaad, waarom eigenlijk niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dan weer een moeilijke vraag ;P
Vrouwen in afrika dragen ook geen bh. Die dragen va x jaar hun borsten op hun navel. Als dat is wat je wil, geen bh dragen.
Ik denk en hoop voor je dat een goede shop je advies kan geven en je toch een lekker zittende bh aan kan meten zodat ook de jouwe pront blijven. :-)
Succes!

Ow, en als je ze los laat hangen kan er ook veel over geluld worden. Misschien interesseert je dat niet, mij persoonlijl boeit heg ook niet, maar il ken een vrouw die ook een bh (of hemdje) droeg en 'iedereen' had t erover.

Again, jij moet doen waar jij je goed bij voelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je aan sport doet en je borst spieren goed traint zal het geen probleem zijn