Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Kan een ontzettend erge migraine aanval gevaarlijk zijn?

Ik heb zo'n 4x per week een migriane-aanval en 1x van de 4x per week is zo ontzettend heftig dat ik soms het gevoel heb dat ik eraan dood ga (wat ook kan komen door de velen malen migraine in een week tijd) Ik vraag me soms af hoe kan je lichaam deze pijn verdragen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Lieve kind, dat moet je niet aan ons vragen, maar aan de dokter. Er is echt wel een medicijn wat jou pijn verlicht,dus snel naar de h.a

Ik heb ervaring over jouw vraag want mijn oma en mijn twee tantes hebben migraine als jij mijn eerste tante is nu 85 jaar en de tweede tante is nu 67 jaar en bieden hebben migarine-anval sinds zij waren meisjes tot nu en dat betekent het is niet gevaarlijk voor jouw lichaam aldus mijn ervaring maar vraag jouw huisarts voor zekerheid.

Jouw migraine is wel erg heftig, is een hoofdpijnpoli misschien iets voor jou?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100