hoe verhelp ik candida op de tong, en kan t kwaad dat het al heeel lang duurt, steeds net niet weggaat en soms weer hevig terug komt?

De dokter schrijft een zalf voor die ik moet slikken na in de mond gehouden te hebben, dit helpt helemaal niet, ik ben van voeding veranderd, richtig rauwig.. het schijnt dat dan gebeuren maar de huisarts weet er niets van en ik hoor dat mensen die rauw gaan eten, of anders, er meer van weten, is er iemand de me kan helpen?> ik vind t nu echt niet leuk meer! lijkt wel of er gras op mijn tong groeit, en t doet ook pijn, t ruikt gelukkig niet.......

grt Umria

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt mij dat je juist yoghurt enzo moet eten om de zuurgraad op te hogen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
volgens mij zit je bij de verkeerde rubriek? Stel de vraag nog eens bij de rubriek gezondheid.
Cryofiel
12 jaar geleden
Tongschraper helpt niet?

Antwoorden (4)

Terug gaan naar de dokter misschien ben je ergens allergisch voor schrijf eens op wat je eet of drink en hou s bij wanneer t erger wordt en wanneer t minder is een soort eet en drink dagboek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel! t zal inderdaad verhelderend werken...
Ga naar www.candida.nl en je kunt er alles over vinden.
Als het middel van de huisarts niet helpt kun je ook nog overwegen om naar een homeopaat te gaan, die weten weer middelen die de reguliere huisarts niet kent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Goeie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
i ben naar deze site gegaan, en ik heb er al veel aangehad. dus dank je heel erg wel ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijkbaar is iemand het er niet mee eens!?
Je hebt altijd mensen die een soort machtwellust voelen om mensen zonder reden een minnetje te geven. Toch wel zielig.
Maar jij bedankt voor je bedankje, haha.
Zo een prima middel bestaat, dat is ketoconazol (merknaam Nizoral) en wordt in verschillende uitvoeringen verkocht:
a. uitwendig, als haarlotion tegen roos (van vee)
b. inwendig, tegen boerenlong en hersenschimmel
c. lichaamsopeningen oraal, anaal, vaginaal, deze is al voorverdund 1:5.
Voor alle gebruik: slechts 1x in de 2 dagen toepassen!!!
Het is zonder recept wel te verkrijgen doch er gaat een bericht naar jouw huisdokter. Reken op minstens 20 euro maar als je toch al medicijnen gebruikt kan het goedkoper zijn jouw dokter dit bericht te laten lezen want hij weet natuurlijk ook niet alles en dit = écht afdoende want toepassing c. heb ik nog zelf ontwikkeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een combinatie nodig van vitamine c, immunixx, msm, visolie-omega 3 en probiotica.

Verder alle zoet en suiker vermijden!

succes!
Maarten