Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Vreselijke buikpijn, wat kan dit zijn?

Ik heb al sinds vanmiddag vreselijke buikpijn. Ik kan niet slapen van de pijn. Ook heb ik rode vlekjes op mijn onderbuik. Ze jeuken niet en doen ook geen pijn, dus eerst dacht ik dat het kwam doordat mijn broek te strak had gezeten. Maar de plekjes zitten er echt al uren. Ook heb ik nu ineens zo'n plekje op mijn duim. Ik word echt gek van de pijn. Weet iemand wat dit is en wat ik ertegen kan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga naar de dokter !

Bel direct naar de huisartsenpost. Iets dat zo acuut opkomt, moet onderzocht worden. Beterschap!

diarree en rode puisten

Bronnen:
pijn

Daar zijn nu dokters voor,dit los je zelf niet op,je blijft toch niet krimpen van de buikpijn? Dus snel naar de dokter

eerst zetpil daarna 20 minuten wachten dan naar de wc leegpoepen en daarna adem diep in en adem uit en daarna moet je er niet aan denken en gewoon in bed liggen en hoeft geen parestamol dat helpt soms niet