is het nu gebroken?

ik ben vanmiddag van een trap gevallen.. ik zal beetje proberen uit te leggen hoe ik gevallen ben, ik zette me rechtervoet iets te ver nar voren waardoor ik een tree miste dus kwam met me kleine teen eerst op de grond en me voet rolde toen als het ware door (dus ook dubbelgeklapt) nu heb ik er nogsteeds last van (het is nu ruim 2 uur geleden gebeurd) maar ik heb geen last van me enkel maar meer op de plaats van mn middenvoetsbeentje van me kleine teen, als ik hem niet gebruik dan voel ik hem wel maar niet echt pijn ofzo. ik kan er alleen niet/moeilijk op lopen en als ik er gewicht op zet schiet er een heel scherp gevoel door mijn hele voet heen beetje alsof ik op spijkers loop... voelt dat ook zo als het gebroken is? of heb ik meer kans dat het gekneusd is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kunnen wij van hieraf toch niet zien? Morgenochtend hup naar de dokter.

Het beste antwoord

Kans is vrij groot dat er iets gebroken of verschoven is,in het beste geval zwaar gekneusd..!!
Beste = om zsm. langs de 1e hulp te gaan en'n foto te laten maken !
Voor het behoud en de toekomst van je voet echt het allerbeste,bovendien die pijn die jij beschrijft duid op'n gebroken botje wat van z'n plaats schiet bij belasting !
Zoiets moet gefixeerd worden dmv.gips oid.
Wil je weer optimaal gebruik kunne make van je voet dan moet je naar de dokter en niet lang wachten meer !
Beterschap!

Groet Simon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet het niet, maar zou hoe dan ook morgen even langs de dokter gaan als het nog niet over is. Ik denk dat beide opties mogelijk zijn en bij een breuk moet je het toch laten herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Morgen?
Ik denk vanavond nog gewoon even langs de HAP hoor.
Wordt je misschien niet gelijk geholpen omdat het niet ernstig is, maar als je even wacht kom je vanzelf aan de beurt.