Rare knobbel op mijn hak

Sinds een maand of 2 heb ik een rare knobbel op mijn hak, het voelt heel hard aan net als bot, maar dit heb ik op mijn andere voet niet, en het steekt ook heel erg uit. Het hoort er dus niet!

Een aantal weken later kreeg ik ook steeds vaker hele rare stekende pijn in mijn been. Eerst dacht ik dat het kwam omdat ik veel zit (werk en studie). Maar dit blijkt ook zo te zijn als ik wel veel in beweging ben.
Iemand een idee wat dit kan zijn? is het ernstig?
Ik ga namelijk niet graag voor zulke kleine dingen naar een huisarts ofzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is typisch iets waarmee je wél naar de dokter moet. Iets dat (potentieel) invloed heeft op je vermogen je voort te bewegen is namelijk per definitie niet iets kleins. Verder geen antwoord van mij, omdat ik niet wil gokken wat zoiets zou kunnen zijn.

Antwoorden (2)

Iets wat uit je hiel steekt en stekend pijn doet en na een paar dagen er nog zit, is geen reden om je huisarts zonder inkomen te laten zitten, maar juist om bij hem langs te gaan.

Op naar je huisarts dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dat ook een keer gehad. Ik ging naar de dokter en die zei dat het niets ernstigs was. Ik dacht ook dat het bot was, maar dat bleek niet zo te zijn. Het is later weggetrokken. Het was gewoon een kleine vergroeiing zei de dokter, maar hij voorspelde me al dat het weg zou trekken. Het zat op mijn hak, en was hard. Ik heb overigens geen steken in mijn been gehad. Dat van mij was niet ernstig, maar dat garandeert natuurlijk niet dat dat van jou het ook niet is. Misschien is het wel iets anders..