Kan het zijn dat als ik doordeweeks gedurende de dag koffie drink en in het weekend niet dat ik door het niet drinken hoofdpijn van krijg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Jazeker, dat heb ik ook regelmatig als ik mijn bakkie nog niet heb gehad. Onthoudingshoofdpijn heet dat:

Plotseling stoppen met koffiedrinken kan bij sommige koffiedrinkers (tijdelijk) klachten als hoofdpijn en vermoeidheid geven. Dergelijke klachten beginnen meestal 12 tot 24 uur na het plotseling ophouden van de cafeïne-inname en bereiken een hoogtepunt tussen de 20 en 48 uur en verdwijnen vanzelf na 1 tot enkele dagen. Met het drinken van 1 kop koffie verdwijnt dit type hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet ontwenning ipv onthouding

Andere antwoorden (2)

ja dit komt vaker voor het is een soort lichte afkick verschijnsel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in het weekend ipv koffie alcohol nuttigt zou de oorzaak ook daar kunnen liggen :p