sinds enkele jaren reageert mijn lichaam heel heftig. Vroeger had ik nergens last van, ben enkele jaren allergisch voor bijensteken, kiwi's, pollen

Heb in het ziekenhuis in duitsland gelegen na bijna gedood te zijn door een bij. Als het gele stof in de lucht zit, krijg ik een verkoudheid, koorts ( lijkt op griep). Kiwi's kon ik vroeger gewoon eten, nu zwelt mijn mond op enz. Ik ben een sportief type, let goed op mijn gezondheid, ben nu 44 jaar, maar het lijkt alsof ik nergens meer tegen kan..Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Zoek een goede klassiek homeopaat of homeopatisch arts!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn de uitlokkende factoren of de omgevingsfactoren die de laatste decennia drastisch veranderd zijn.

In het begin van de 20ste eeuw kwam allergie voor bij 1 tot 2 % van de bevolking, en dat percentage was overal ter wereld ongeveer hetzelfde.

Maar met factoren zoals de verwesterlijking, het hygiënischer worden van onze levensomstandigheden, de airconditioning, de opwarming van de aarde waardoor het pollenseizoen steeds langer wordt, heeft het aantal allergieën een explosieve groei gekend.

Toegevoegd na 23 minuten:
Plotseling allergie krijgen voor voedingsmiddelen, op latere leeftijd, komt wel vaker voor.

Lees hieronder meer:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier zelf geen antwoord op, maar heb wel een tip.
Mijn moeder was echt OVERAL allergisch voor.
Onze arts heeft toen aangeraden om een detox programma (ontgiftingskuur) te doen.

Het heet Ultra Clear en duurt 2 a 3 weken.
Het is heel goed voor je lichaam en mijn moeder is van al haar allergieën af... Wij hadden het ook niet verwacht dat dat zou gebeuren.

Er staat dat het "medisch" voedsel is, maar goed onze dokter had het dus als tip gegeven en had erbij gezegd dat het voor iedereen erg goed zou zijn om die 1 a 2 keer per jaar te doen.