Ik heb een dikke knie. Wat is de oorzaak en wat kan ik er aan doen?

Donderdag avond heb ik voetbal training gehad. Daar is niks raars gebeurd, geen schoppen gehad ofzo. Vrijdag zat ik rustig op de fiets post te bezorgen toen ik ineens merkte dat mijn knie een beetje dik was en hij werd steeds dikker. Het doet geen pijn maar er zit veel vocht in. Ik kan hem alleen niet helemaal buigen maar ook dat doet geen pijn. Als ik ga zitten verdwijnt het vocht en als ik dan ga staan komt het weer terug. Ik heb er al een tijdje ijs op gedaan maar dat hielp niet echt. Mijn wedstrijd van vandaag gaat niet door maar wil morgen wel graag voetballen met het eerste. Kan dat wel aangezien ik geen pijn heb?
Waardoor zou dit ontstaan kunnen zijn en wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Niet spelen!!! Mijn vriendin speelde ook 4 jaar voetbal. Op een dag schoot ze de bal miswaardoor ze even pijn had. Daarna speelde ze gewoon weer verder. Ze zag dat haar knie dikker werd maar ondanks dat heeft ze gewoon alle wedstrijden daarna ook gespeel. Later ging ze toch naar de dokter omdat de dikte niet verdween. Nou heeft haar meniscus gescheurd en kan ze niet meer voetballen. Als ze dat wel doet zwelt het weer op en krijgt ze weer veel pijn. Haar voetbalcarriere is dus voorbij. Dus ga eerst naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vocht in je knie kan heel gevaarlijk zijn. Ga voor de zekerheid naar je huisarts.