Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doen bij ondraaglijke pijn in schouder?

Ik heb ondraaglijke hevig pijn in mijn schouder. Ik denk misschien schouders uit de kom maar de huisarts is dicht. Wat kan ik doen en Zou het kunnen dat ik misschien naar de eerste hulp mag gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik denk dat ik maar de huisartsenpost ga bellen :) .

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik zou naar de huisartsenpost bellen en vragen of je kunt komen.Kan ook een slijmbeursontsteking zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar het ziekenhuis gaan! Absoluut doen!!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook in de avond is een huisarts te bereiken, je huisarts bellen dan hoor je wie er dienst heeft of je hoort een telefoonnummer opnoemen
Als je het niet vertrouwd die pijn,mag je altijd naar de eerste hulp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je denkt dat je schouder uit de kom is dan voel je dat. De boel zit niet op zijn plek en het is een verdomd pijnlijke geschiedenis. Neem inderdaad contact op met de huisartsenpost of ga gewoon naar de spoedeisende hulp van het ziekenhuis. En anders een fikse pijnstiller en morgen naar de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding