Hoe komt het dat ik tussentijdse bloedingen heb terwijl ik de pil slik?

Ik gebruik al een aantal jaar de pil, nou sinds een poosje heb ik last van vroegtijdige bloeding. Het is niet fel rood als de echte menstruatie en ook maar 1 of 2 dagen. Ik slik de pil regelmatig (iedere avond) eerder iedere ochtend. Of ik de pil doorslik of niet, de bloedingen blijven komen. Ik vraag me af of je hier iets aan kan doen, en natuurlijk ook waardoor het komt! ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ieder heeft haar eigen hormoonhuishouding. Het kan zijn dat je niet de goede pil hebt die bij jou aansluit en de boel door de war gooit. Ga dus langs je huisarts om een andere variant van de pil te proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarschijnlijk is deze pil te licht voor je, vraag aan de huis arts om een andere, maar er zou natuurlijk ook iets anders aan de hand kunnen zijn..gewoon even langs de huisarts zou ik zeggen! Succes..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inmiddels gewend zijn aan de pil die je nu neemt en een andere (zwaardere) nodig hebben.