In welke pijnstiller zit metoclopramide/ domperidon en acetylsalicylzuur?

Het is tegen migraine. Dafalgan helpt niet en in Sedergine zit alleen maar acetylsalicylzuur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet welk medicijn deze 2 stoffen bevatten maar weet wel dat je voor migraine beter een migrainepil(triptaan) kan gebruiken.
eventueel als je erg misselijk bent eerst een domperidon.
aspirine werkt niet zo goed tegen migraine,als je geen triptaan wilt kan je beter 2 ibuprofen (totaal 800mg)gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, Ibuprofen, dat zocht ik. Bedankt!

Andere antwoorden (2)

In migrafin zit acetylsalicylzuur en metoclopramide. en combi van alle 3 bestaat niet
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, toch. Ok, bedankt
Volgens mijn dochter ( zij leert voor apothekers assistente ) bestaat deze mix niet.