Dat hangt er helemaal vanaf hoe gezond jij leeft. Als je bijvoorbeeld rookt, dan wordt het genezingsrproces daar door vertraagd. En zo zijn er meer redenen te geven.
Amadea
12 jaar geleden
Heeft te maken met veel verschillende factoren, zoals: erfelijke aanleg, mutaties en leefstijl.
Maar over het algemeen gebeurt dit vrij snel. Dit is belangrijk omdat je huid vernieuwd moet worden. Denk maar aan beschadiging door UV-straling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt ook aan de puist.Sommige onderhuidse puisten, zoals bij acne, laten diepe littekens na. Deze verdwijnen nooit echt, ondanks alle goedbedoelde adviezen, maar eenmaal opengebroken blijft het een litteken. Hier kom je vanaf (voor een groot gedeelte) met behandelingen van een schoonheidsspecialiste (dmv peelings of microdermabrasie).

Om erger te voorkomen: blijf er vanaf en eet gezond!