wat is de normale tijd voor een revalidatieprocedure van een knie operatie? (kunstknie ingezet)

ik heb een nieuwe knie gekregen, en nu heb ik na 8 week nog steeds last dat als ik de knie neer leg (laat rusten, en snachts) de knie erg stijf aan voelt en rondom het kniegewricht pijnlijk is. is dit normaal? en te veel lopen dan word de knie en het weefsel er om heen erg snel moe.
wie heeft er ervaring mee of weet hier iets van?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rutge
12 jaar geleden
Ik denk dat de dokter die je in het ziekenhuis behandelt heeft, het het beste weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goh wat een goed antwoord, dat ik dat zelf niet heb bedacht

Antwoorden (1)

Mijn moeder zit nu zelf in de revalidatie. Bij haar is de normale tijd 3 weken. Maar voor de zekerheid blijft ze 4 weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij is het 8 week geleden en ik kan wel fietsen en lopen , maar de knie voelt nog steeds strak en stijf aan, en ook pijnlijk op die momenten.