Door het vertileren van je huis, verbeter je de lucht in huis aanzienlijk, dus lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat je daar klachten van zou kunnen krijgen.
We zitten momenteel in een sterk en droog hogedrukgebied, dat zou je droge/ schrale lippen kunnen veroorzaken, dat heb je in maart ook vaak en je verstopte neus is misschien een koutje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen een bakje water op de radiator te zetten. De damp komt in de lucht. Dit werkt dan weleens in kleinere ruimtes zoals slaapkamers. Misschien ook in de huiskamer.