wat kan ik doen tegen trillen bij zenuwen?

als ik zenuwachtig ga ik trillen en aangezien ik horeca doe en met borden moet lopen is dat niet de handigste combinatie die er bestaat. dus wat kan je tegen het trillen doen zijn er middeltjes of medicijnen of iets dergelijks dan zou ik het graag weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk voel je je onzeker, probeer hier eens aan te werken..

Let daarnaast op je ademhaling, probeer gecontroleerd te blijven ademhalen. Als je weer ff een zenuw opwelling krijgt. Diep inademen en terwijl je uitblaast probeer je je te relaxen, ontspan alles. Haal weer diep in en ga er tegenaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Melk drinken helpt ook wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ademhalen vanuit je borst kan zorgen voor hyperventilatie en dus meer zenuwen. Probeer je bovenlichaam te ontspannen en te ademen vanuit je buik. Dat scheelt wel met zenuwen. anders zou je misschien even moeten googlen op ademhalingsoefeningen.