Ik voel me de hele tijd moe sinds eergisteren. Hoe kan dit, terwijl ik wel genoeg slaap en eet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
puber?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben al 17, lijkt me dus onwss
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Je bent AL 17.' Dat wil niet zeggen dat je niet meer kunt leiden onder de gevolgen van de puberteit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand van 17 zit er doorgaans middenin.

Het beste antwoord

Wisseling van het weer kan ook invloed hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Misschien word je ongesteld, in die zin dat je misschien een griepje onder de leden hebt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een jongen ik ben wel een beetje verkouden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahahahahaha, het is toch duidelijk gold"boy"76.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, dat kan wel. Ongesteld= lichamelijk niet volkomen in orde, in lichte mate ziek (bron: Van Dale, Groot woordenboek der Nederlandse taal). Althans, dat is één van de betekenissen ::))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoudheid kan heel goed de reden zijn dat je je vermoeid voelt.
Vermoeidheid kan veel oorzaken hebben. Twee dagen moe is nog niet allarmerend. houd het langer aan en ga je je zorgen maken kan je altijd even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
noem is een paar oorzaken aub
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezien je reactie op bovenstaand antwoord is verkoudheid een mogelijkheid, bloedarmoede, een virus infectie, allemaal niets ernstigs, maar heel veel ziekten hebben vermoeidheid als klacht. Niet zo gek als je bedenkt dat je lichaam hard werkt als er iets mis is. Kan hier wel een lijst met ziektes neerzetten maar daar heb je niets aan, behalve dat het je onnodig ongerust kan maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik slik wel van die zakjes voor vitamine D tekort en had er in 2 weken maar 5 op, terwijl het elke dag moet dus kan ook door dat komen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan heel goed door vit. D tekort komen.
Google maar eens op vit. D en vermoeidheid.
ga na of je inderdaad te weinig eet en slaapt is dit niet het geval probeer je te herinneren sinds wanneer je zo moe bent en wat je die dag/week allemaal hebt gedaan misschien heb je wel heel veel gesport ook dit klopt niet? misschien heeft iemand in je omgeving fhyfer en heb je uit hetzelfde glas gedronken het is namelijk heel besmettelijk kom je nog niet verder hiermee wacht het nog even af blijf je moe gaan dan naar de huisarts hij zal het wel weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan ook zijn dat jij gewoon last hebt van hetzelfde virusje als waar mijn collega's en ik sinds een week last van hebben. eerst vreselijk moe, en over een paar dagen niezen en snotterig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Precies, vette kans dat het zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie nu pas net je opmerking over vitamine D. Zoek dat voor de zekerheid eerst even uit, zou ik zeggen.
het eerste wat bij mij opkomt is de ziekte van pfeiffer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kom op, zeg. Als iemand eens een keertje twee dagen moe is, dan ga je toch niet meteen aan van alles denken???