Als ik ga sporten heb ik altijd blaren bij mijn grote teen, soms word de ilt gedeelte zelfs zwart (niet van viezigheid) wat kan ik er tegen doen?

heb maakt niet uit welke schoenen ik gebruik, en vaak ga ik dan een maand lang gewoon niet rennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ga eens naar de dokter vraag wat je moet
Ga naar de apotheek koop er iets tegen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de compeed blarenstick helpt goed tegen blaren, probeer deze eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De plek waar de blaren komen, worden teveel belast tijdens het lopen. Dat kan aan verschillende dingen liggen. Je landt op die plek tijdens het lopen en de klap wordt onvoldoende opgevangen door de schoen. Je hebt een ongschikte sok aan. De demping is ongeschikt voor jouw voet. Jouw loopstijl geeft een verkeerde belasting. Je transpireert hevig waardoor huidverweking. Je kunt kijken of er bij jou in de buurt een goede winkel voor loopschoenen is die contact hebben met een sportfysioloog. Die kan zien hoe je loopt en mogelijk wat er bij jou aan te doen is .
Succes