pijn aan linker borst help?

HALLO

ik heb ben een jongen 15 jaar
ik heb soms pijn aan mijn linkerborst
zo steken als ik heel diep inadem kreeg ik steken
duurt maar 3 minuten en gaat van zelf over is dat met puberteit te maken of zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vorige week heb ik gesport op school toen had ik niks pijns of steken komt van zelf voor.
kan het iets ergs zyn maak me wel zorgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke als ik dit nog meerdere keren heb zal ik we naar de huisarts gaan bedankt laterzzz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik ook wel eens en ik ben 18. Mijn dokter zegt dat het hoogst waarschijnlijk gewoon krampen zijn in je spieren bij je borst. Ik was eerst ook doodsbang dat het iets met mijn hart was.

Antwoorden (2)

Degene die jou het beste gerust kan stellen is jouw huisarts..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ooit heel veel last van gehad, maar de dokter vond geen oorzaak, enkel.... stress. Dus het zou stress kunnen zijn. Wat de stress en bijbehorende klachten nog kan verhogen is het gebruik van cafeïne. Als je veel koffie of 'pepdrankjes' drinkt, stop daar even mee, misschien gaat je pijn dan over. Ook geen thee drinken of chocolade eten, daar wordt je ook zenuwachtig van.
Iedereen is natuurlijk anders, vraag daarom eerst raad aan je huisarts.