Hallo, als ik mijn schouders omhoog trek, kraakt het in mijn rug, wat is het en kan je er iets tegen doen?

Als ik mijn schouders omhoog trek en ik het voel kraken in mijn rug, geeft dat enige verlichting en ik doe dit dan ook vaak op een dag. Maar de pijn blijft. Misschien weet iemand wat er precies kraakt en of ik daar misschien een vitamine of iets dergelijks voor kan innemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

ga eens naar je arts en laat het onderzoeken, misschien heb je dan een oplossing.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het beste even kijken of je verzekering fysiotherapie vergoed. meestal vergoeden ze wel 7 of 9 afspraken. je kunt gewoon een fysio bij jou in de buurt bellen en je hebt meestal ook geen verwijzing nodig.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik zou doen is, de huisarts bellen. Leg je klacht uit en dan zal hij/zij je waarschijnlijk eerst willen onderzoeken. Het kan zijn dat je artst je doorstuurt naar een fysiotherapeut, die je direct kan behandelen.