Urine doorzichtig zonder veel te drinken en andere klachten wat betekend dit?

Ik heb sinds vanochtend doorzichtige urine ter wel ik niet eens veel zelfs amper heb gedronken. Ook heb ik snel na het plassen weer de aandrang dat ik weer naar de wc moet maar dan komt er bijna niets uit. Verder doet het ook een beetje pijn als ik plas en heb ik sinds vanmiddag soms last van me buik en onder rug / boven.

Wat betekend dit want op internet staat dat je bij doorzichtig plas te veel drinkt?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
2 jaar geleden
Pijn bij plassen klinkt als blaasontsteking
Pieterke
2 jaar geleden
Dat betekent dat je even je urine moet laten nakijken bij de huisarts. Het kan dat je een blaasontsteking hebt.

Antwoorden (1)

Vaak aandrang en beetjes plassen met pijn, kan duiden op een blaasontsteking.