Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand goede tips tegen moe zijn?

Ik ben vandaag naar de huisarts gegaan met de klacht dat ik erg moe ben! Hij heeft me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een bloedonderzoek! Maar daar krijg ik vrijdag pas de uitslag van en met pech pas maandag! Maar nou ga ik maandag naar Londen en daar gaan we de hele dag dingen bezichtigen enzo en daar kan ik het moe zijn niet bij gebruiken! Dus heeft iemand wat tips die helpen tegen de vermoeidheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
838
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dag xxxxanne,moeheids verschijnselen kan aan zoveel factoren liggen, te weinig rust, te kort aan vitamine B, te weinig buitenlucht. Misschien ligt het aan je levens wijze, dat deze drastisch moet worden gewijzigd. Wat mij helpt tegen moeheid is buitenlucht, vooral fietsen, misschien een optie voor jou. Beterschap, en als je naar Londen gaat wens ik jou een fijne dag

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Wat vervelend. Nu zeggen natuurlijk veel mensen: drink koffie (of Energy Drink)! Dat kan natuurlijk, maar mijn ervaringen daarmee zijn dat je je eerst heel druk voelt, maar ook 's avonds nog vermoeider(goed NL?) bent.
Ik heb even geGoogled, hier staan tips:
http://www.gezondenzo.net/constant-moe-zijn-3-tips-tegen-een-moe-gevoel/
http://www.e-gezondheid.be/tips-en-recepten-tegen-vermoeidheid/actueel/860
Er staan wel meer dingen op. Hopelijk heb je er iets aan!
Groetjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien veel ijzer eten dat is goed voor je bloed.....of klontjes suiker eten Xd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suikerklontjes leveren wel heel eventjes veel energie, dus als je heel kort moet presteren, zou dat wel kunnen helpen; maar de vermoeidheid erna is groter, dus als je een hele dag op stap wilt, is het waarschijnlijk niet verstandig.