Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat kan je doen om restless leggs te voorkomen?

rusteloze benen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha dat heb ik ook ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens hier: daar zit vast je antwoord al tussen. http://www.goeievraag.nl/vraag/goede-tip-restless-legs.211070

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

magnesium slikken, maar dit kun je beter pas doen als je er last van hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal wordt aangeraden om koffie en andere cafeïnehoudende producten (zoals chocolade, thee en frisdranken) te vermijden.
Alcohol heeft bij de meeste patiënten tot gevolg dat de klachten langer aanhouden of intenser zijn.
Als een ijzer- of vitaminegebrek wordt vastgesteld, kunnen de symptomen worden bestreden door ijzer- vitamine B12- of folaatsupplementen.
Regelmatige, niet al te intensieve lichaamsbeweging zou kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal voorkomen kun je het waarschijnlijk niet,maar het helpt als je niet rookt,regelmatig beweegt.Weinig koffie/alcohol drinken en niet te vet eten.
als je dan toch klachten krijgt is een bezoekje aan de Huisarts raadzaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In alle ernst: masturbatie. Recentelijk is dat in diverse studies naar boven gekomen. Als je googelt op "restless legs masturbatie", vind je alle nodige links.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat mij altijd heel goed helpt is Venadoron gel van Weleda. Ik heb mijn hele leven hier al last van, maar dit spul is onovertroffen, succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inhibin helpt ook heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding