Ik ben verkouden wat kan ik allemaal doen om anderen niet te infecteren?

Ik ga dus trainen op en wil niemand infecteren omdat zij dat ook verkouden worden... verkoudheid en fitnessen gaat niet samen

Toegevoegd na 25 seconden:
daN* ook verkouden...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

1 ding, handen wassen.

De meeste bacteriën worden (naast het in iemands gezicht niezen) verspreid door bacteriën/virussen aan handen.

Dus als je aan jouw gezicht hebt gezeten, in je hand gehoest, je neus hebt afgeveegd, handen wassen.

Voor het fitnessen, beste oplossing, neem zo'n flesje desinfectiemiddel mee voor de handen. Voordat je de stangen en dumbells vastpakt, even jouw handen ontsmetten.

Zo is de kans op overdracht nihil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Gebruik een mondkapje of ga in zo'n wit pak zitten waar mensen die met asbest werken ook in zitten.

Toegevoegd na 23 minuten:
Waarom die minnen? Het werkt wel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel handen wassen.. En niet hoesten op dichte afstand van n andere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk kan je het niet voorkomen.
Met het niezen, neus snuiten, hoesten, kuchen verspreid je de virussen door de lucht en met alles wat je aanraakt, via je handen.
Dus alle deurkrukken, ballen, sporttoestellen, je glas met drinken na de afloop, je kleren en vergeet niet je geld als je wat wilt betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar je kan de kans op besmetting wel verminderen hoor,als je het toch niet kan voorkomen kan je net zo goed midden in iemands gezicht gaan niezen,eerst in je hand hoesten en dan de hand schudden en dan de fitnessstang vastpakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij zelf er wel rekening mee houdt, doet een ander het wel, veel mensen besmetten een ander al voordat ze er zelf erg in hebben ziek te zijn.het geld speelt hier een grote rol in en natuurlijk bussen en treinen.
Als je hoest, kucht, niest wat dan ook, doe dan je arm ervoor. Ik weet niet of je iemand aanraakt met die arm, dus de kans is dan wel kleiner. Ik denk dat je het sowieso niet kan voorkomen, de kans is er altijd nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was je handen voor je gaat fitnessen.
Doe handschoentjes aan met anti-slip in de handpalm voor de grip.
Nies en hoest zo nodig in je armholte.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helmaal voorkomen kun je het niet dat je anderen infecteert,maar het helpt veel als je goede hygiene regels in acht neemt.
Hoesten en niessen liefst in een papieren zakdoekje en je hoofd afwenden.
Zeer regelmatig je handen wassen.Geen zakdoekjes laten slingeren,niet zoenen.