Kan het kwaad als je een soort dood gevoel hebt in je voeten ?

Ik heb al 3 nachten een soort dood gevoel in mijn voeten en het is een raar gevoel.
Weet me dan geen houding te geven in bed.
Ik heb dan het idee als ik uit bed stap dat ik dan door mijn benen zak maar toch kon en kan ik gewoon lopen.
Je kan het een beetje omschrijven alsof het heel koud is of soms heel warm en heel af een toe heb ik een beetje pijn in mijn kuit en kramp tussen mijn tenen.
Ik kan het niet echt omschrijven wat je voelt.

Ik was er al eens voor naar de dokter geweest en die kon niet echt iets vinden hij ging wel met een soort stemvork of hoe dat ook heet onder mijn voeten en normaal moet je een trilling voelen maar ik voelde helemaal niks.
Hij zei wel hoe voel je niks ik zei toen nee ik voel niks.
Hij zei misschien had ik verkeerd gelegen of een te strakke broek aan en dat het een beetje bekneld had gezeten.
En deed verder niks, hij zei alleen als je weer last heb kom je maar weer terug.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me duidelijk, weer terug maar de huisarts.

Het beste antwoord

Hm..ik zou zeker weer naar de dokter gaan!Misschien zit er wel ergens een zenuw klem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben vanmiddag geweest en de arts kon niks vinden hij vermoede dat er een zenuw in de knoop/bekneld heeft gezeten.

Andere antwoorden (6)

Het kan met je doorbloeding te maken hebben. Ik zou er weer mee naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of ze het dan nog kunnen na gaan als ik dan toevallig geen last meer heb.
Want ik weet niet of ik er morgen nog last van heb maar op dit moment heb ik wel last.
Je hebt al antwoord op je vraag lijkt me: 'hij zei alleen als je weer last heb kom je maar weer terug.' - terug naar de huisarts dus.
Misschien is de doorbloeding van je voeten niet helemaal goed, of hou je vocht vast in je voeten, of is de werking van de zenuwen om wat voor reden ook niet helemaal goed.
Ik zou het zeker nog een keer laten bekijken, want zoals je het beschrijft lijkt het me een nare gewaarwording.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijken ook lichte kenmerken van trombose, ga zeker weer naar de dokter!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo snel mogelijk naar je huisarts, dit lijkt op een probleem met je bloedvaten, als je er op tijd bij bent is er nog iets te redden, laat je dus niet afschepen door je huisarts en vraag naar een verwijskaart voor een deskundige
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een huisarts moet dit serieus nemen, er zijn veel huisartsen die fouten maken, dus je moet ook op je eigen gevoel afgaan.
Klinkt idd als een beklemde of aangetaste zenuw. Gaat meestal zelf over maar als het blijft dan gewoon weer door huisarts laten beoordelen, misschien verwijst hij je naar de neuroloog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mja das wel raar ..... tintelt het een beetje???
zo ja dan slaapt je voet gewoon tenminste dat dacht ik op het begin toen ik las maar na een tijdje als je het een tijd hebt wil ik je niet bang maken maar misschien is er wel een zenuw beschadigt.