Diverse narcosemiddelen geven tinnitus als bijwerking. Ook bij sterke bloeddruk-dalingen tijdens de operatie (hartoperatie, bloedvatoperatie) kan de doorbloeding van het oor zo sterk verminderen dat deze aanleiding geeft tot gehoorschade. Het is wel een uiterst zeldzaam fenomeen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan een reaktie zijn van de narcose en mogelijk gaat het vanzelf over.
Ik weet niet of je nog veel rust/plat ligt dat kan de klachten verergeren omdat de druk in je oren dan iets toeneemt.Je kunt even proberen een extra kussen te gebruiken en een zoutoplossing in je neus druppelen om te zien of dat verlichting geeft.
Verder kun je aan oorsuizen niet actief veel doen.