De balans in je lichaam is dan verstoord geraakt.
Het kan met kalium te maken hebben of met natrium. Dat scheidt je uit, samen met de ontlasting.
Maar als het zo blijft en echt vervelend is, moet je maar even naar de huisarts gaan.
Ik had echter vroeger ook zo iets(was moe/slaperig na stoelgang)en dat is gewoon overgegaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lastig te zeggen, met zo weinig informatie.

Ben je ook duizelig als je opstaat van de toilet?
In dat geval denk ik dat je bloeddruk niet goed is.
Van duizeligheid kun je ook misselijk worden.

Anders heb je wellicht te weinig maagzuur.

Maar zoals gezegd: het kan van alles zijn, maar je informatie is te beperkt om zomaar even op afstand te bepalen wat de oorzaak is.

Gember helpt tegen misselijkheid!