Kunnen ze oude hart aandoeningen terug zien in het ziekenhuis?

Stel, ik heb gisteren een paar pijnscheuten in mijn hart gehad. Ik heb er even last van gehad en het is over. Ik wordt hier bang van en ga naar het ziekenhuis. Zouden ze daar kunnen zien wat er die dag met mijn hart gebeurt is ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb je een doorverwijzing voor ziekenhuis dan?
En kan gewoon een soort spierkrampje zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het kan ook gewoon een pijnscheut zijn in je borstspier zijn.

Antwoorden (1)

Nee, niet wat die dag gebeurd is. Een hartaanval laat wel een litteken achter. Er is dan wel te zien dát er iets gebeurd is maar niet wanneer. Een hartritmestoornis laat geen littekens achter , dus die zijn naderhand niet meer te zien, die moet je meten.
Kortom,als je verder gezond bent, is er aan jouw hart waarschijnlijk niets te zien.