Iemand ervaring met het si gewricht wat los zit van elkaar?

Al een behoorlijke tijd loop ik met heftige pijn in mijn rug en benen rond. Nu ben ik vandaag voor de 3e keer bij de neuroloog geweest. Hij wil sowieso een mri scan maken. Maar hij denkt dat het mijn si gewrichten zijn die los van elkaar zijn geraakt en dat ik daardoor ook zenuwpijn heb in beide benen. Hij vertelde ook dat hij daar geen kant en klare oplossing voor heeft, als dat zou blijken uit de mri scan.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft? En zodoende weet wat er bij zou kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vanwege SI-klachten heb ik een paar sessies gehad bij een fysiotherapeut die gespecialiseerd is in bekkenklachten. Het was wonderbaarlijk hoezeer me dat geholpen heeft. Ik weet niet zeker of iets dergelijks zou kunnen helpen voor jou; ik krijg de indruk dat jouw klachten erger zijn dan de mijne indertijd.