Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb hoofdpijn (lijkt of er een heel zwaar gewicht in mijn hoofd zit), alles in mijn lichaam doet pijn Zie verder!?

Mijn neus, oren, tenen, handen en voeten zijn ijskoud en worden niet warm, ook word ik af en toe misselijk.
Ik denk dat het griep is, kan iemand dit bevestigen en hoelang duurt het voordat het over is, en wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
983

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het klinkt inderdaad als een griepachtige (virus) infectie,misschien in combinatie met een voorhoofdholte ontsteking omdat je ook klaagt over hoofdpijn maar dat kan ook horen bij griep.
Gewoon lekker een paar dagen rust houden,goed blijven drinken en zn mag je elke 6 uur 2 paracetamols van 500 mg. gebruiken.Blijven je klachten aanhouden of zelf toenemen is het altijd verstandig even met je Huisarts te overleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik heb pas ook nog griep gehad en had zo een beetje dezelfde symptomen. :)
neem zowiezo veel rust en eet genoeg vitamine, het verschilt per persoon hoe lang dit duurt bij mij was het een dag of 4/5
beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk heeft de griep je te pakken. Ik herken de symptomen. Het beste wat je nu kan doen is slapen en warm te krijgen ook al lukt dat misschien niet goed. Veel drinken is belangrijk! Je kan een een Nurofen nemen tegen de hoofdpijn en voor de koorts e.v.
Sterkte en beterschap!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt echt de griep te pakken denk ik. Dit kan een week duren, zelfs twee weken. Maar het gaat echt wel over hoor. Neem paracetamol en ga in bed. Geen TV kijken, daar krijg je nog meer hoofdpijn van. Blijf roerloos liggen.

Nog beter is om de dokter even te bellen en te vragen om een antibiotica of penicilline kuurtje. Dan ben je er snel weer bovenop. Wel de kuur helemaal afmaken, anders heb je zo weer de griep te pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan idd een griep zijn maar het kan ook een bepaalde vorm van migraine zijn.
Beterschap !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding