Kramp in bepaalde spieren waarschijnlijk. Als het morgen nog niet over is, naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst kan het spierpijn zijn, of iets anders onschuldigs.

Maar daarnaast kan het ook met je hart te maken hebben, zeker als je een vrouw ben van middelbare leeftijd worden hartklachten niet altijd als zodanig herkent omdat ze zich totaal anders manifesteren dan bij een man.
Bel de huisarts even op voor een check, meet hij even bloeddruk en pols en kan besluiten of het iets onschuldigs is of meer onderzoek beoogt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
check ook even "het syndroom van Tietze"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het de spieren zijn ,warm houden morgen niet ove ,naar de doctor gaan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud je bent,of je een meisje bent,misschien zwanger??? Hoest je en/of heb je andere klachten???
Omdat we dit niet weten is het eigenlijk gokken wat het zou kunnen zijn en is het altijd goed om naar je Huisarts te gaan als de klachten blijven aanhouden.
Ik zal een aantal diagnoses opnoemen maar zoals ik al zei het is raden wat het bij jouw zou kunnen zijn!!
Spierpijn/ gal of nierstenen/Hellp Syndroom/maagkrampen enz. enz.