Je gebruikt de stok aan de goeie kant, dus de kant waar je geen problemen hebt. Anders dan je zou denken misschien maar dan heb je de meeste steun.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je houdt hem opzij van je lichaam en zwaait hem ongeveer 1 pas vooruit. Neerzetten. Dan loop je hem iets voorbij is 2 passen en zwaait hem opnieuw naar voren. Dit zwaaien en neerzetten doe je in het ritme van je passen.
12 jaar geleden
Je moet de stok aan de kant van het goede been houden, je hebt dan steun op het moment dat je het goede been optilt om het te verplaatsen. Anders moet je op het slechte been staan om het goede been te verplaatsen.

Je moet de stok tegelijk met het slechte been verplaatsen. Hier moet je mee beginnen. Als de stok naar voren geplaatst is, brengt je je gewicht over naar de kruk. Je kunt dan het gezonde been verplaatsen.