Ik heb een beetje last van mijn beide knieën en ik moet strax voetballen wat kan ik er tegen doen zodat ik geen last krijg?

Ik heb een beetje last van mijn knie maar ik wil graag voetballlen ik denk zelf dat het groei pijn is. Hoe kan ik zonder last hebben toch voetballen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik had ook altijd last van 'groeipijn' en bij mij hielp het altijd als iemand het even masseerde met een beetje massage olie. Als dat niet helpt dan kan je er ook vallen en stoten zalf(arnica) op doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt het???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaaan :)

Andere antwoorden (1)

Pijn is signaal van lichaam dat iets niet goed gaat. Je moet luisteren naar je lichaam en dan beslissen. Als de pijn tijdens voetbal erger word kun je beter maar even rusten maar meestal gaat de pijn wel over .
Als je gezond eet proteines en calcium herstel je sneller en kan je voetballen zonder pijn. Ik neem aan dat je veel sport?