wat moet je doen bij slapende ogen in de ochtend??

S'ochtends al ik wakker word moet ik natuurlijk snel me make-up opdoen en dan naar school.
Maar dan heb ik nog van die lelijke zwarte kringen natuurlijk weet ik dat ik op tijd naar bed moet en dat doe ik ook maar toch blijft het.
Ik gebruik ook al make-up voor die kringen maar je ziet het nog!! weet iemand echt de perfecete oplossing.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder make up gebruiken.

Antwoorden (5)

Lekker gaan douchen voor een half uur, ben je ook meteen wakker. En een middagdutje doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elke dag een half uur douchen is niet bepaald milieubewust..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HHAHAA al die reacties ik kies ook niet voor deze keuze sorry
Hopelijk ga je op de fiets naar school en moet je daar een aardige afstand voor afleggen. Dan zou ik als ik jou was de make-up niet thuis al op doen maar meenemen naar school. Dus als je daar komt ga je eerst naar het toilet om je gezicht op te frissen en dan je op te maken. Waarschijnlijk zie je er dan al een stuk beter uit.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet echt handig want ik moet dna gelijk naar de les en ik ga niet zonder make-up de deur uit en mijn school is heel dichtbij huis
Ik gebruik s`morgens roll on van Garnier.
Daar kikkeren je ogen zienderogen van op.
En zou dit niet helpen ga dan eens naar een schoonheidsspecialiste die weet vast een manier hiervoor.
Succes.
12 jaar geleden
Wat heel belangrijk is, is om je ogen savonds goed schoon te maken met een lotion-pads-op oliebasis.Daarna ee n goede oog contoure gebruiken en die onder je ogen te smeren, dun aanbrengen. Kamille helpt ook, een theezakje van kamille nat maken er erop leggen desnoods savonds even voor het slapen zodat het je ogen rust geeft..ik gebruik van oil of olaz de oogconture creme.Succes ermee....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je toch te weinig slaap en begint jouw oplossing met vroeger naar bed gaan.Verder kun je regelmatig je ogen kalmeren met washandjes gedrenkt in (koude) kamille of brandnetelthee.