Kun je een stijve nek door met nat haar bij open raam te gaan zitten ?

Ik ben gisternacht gaan douchen en daarna heb ik mijn slaapkamerramen wijd opengezet en gng daarnaast zitten voor een uur.

Nu vanmiddag werd ik wakker met een stijve nek. Niet meteen maar het werd in verloop van de dag erger.

heeft dat verband me het in het raam zitten terwijl ik net gedouched had?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

De pijn in je nek komt inderdaad doordat je in het raam hebt gezeten terwijl je net gedouched had.
Afkoeling over het gehele oppervlak kan het lichaam meestal goed aan, maar plaatselijke afkoeling zorgt vaak voor problemen (o.a. stijve spieren, wat bij jou het geval is).
Ik denk dat de pijn niet lang zal blijven. Maar een warm bad of langzame draaibewegingen met je hoofd maken helpt waarschijnlijk wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, je spieren zijn te snel afgekoeld.