Ik zweet snel , hoe voorkom je de geur?

Mijn vriend zweet snel, niet veel maar het is heel erg te ruiken, hij sweet al zonder inspanning en dat zit bij hem in de famillie.

we zijn al naar de huisarts geweest om e.v.t het zweten te verminderen maar dat kan niet.

Dus nu mijn vraag, hoe kan je voorkomen dat het zweet stinkt? Watvoor voeding wel en niet ? etc..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (9)

Het enige dat echt heeel goed helpt is gaan sporten. Dan zweet je als het ware alles er al uit voor de rest van de week. (zitten veel moeilijkere processen achter)

en is het alleen voor op het lichaam, dan kan je axe dry gebruiken. Of dat werkt weet k niet, want ik gebruik het niet, maar ken t alleen uit reclames.

En dan nog wat, zweet stinkt inderdaad niet de eerste uren, het oogt alleen niet fris. Maar het gaat pas na een paar uur stinken omdat dan pas allerlei bacteriën erin gaan werken.
zweet op zichzelf stinkt dus niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
axe stinkt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat lekker is en wat niet is geen feit, maar een mening!
en dan zijn er nog 100 soorten geuren bij axe
maar axedry was gewoon maar een voorbeeld...
...kan elke drydeo zijn
Er is eventueel ook een methode om het zweten te stoppen: botox. Dit legt de zweetklieren stil bnadeel is wel dat het na verloop van tijd herhaald moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zweet ,stinkt niet ,pas na enkele uren ,wat wel kan dat de geur in kleding enz blijft ook zelfs na het wassen .wat ook absoluut ruikt ,is knoflook niet uit je mond maar uit je poriën ,als je transpireert uien trassi zijn kunnen grote geur problemen veroorzaken .na het douchen koud na spoelen sluit de huid . Draag katoen ,2xdaags min douchen zo koel mogelijk gooi stink shirts weg ,ververs je hand doeken snel (zijn stank veroorzakers) gebruik de kook was vj was machine vaak . Veel kleding ruikt al na 10 min ,als je was luis in je Machine hebt .ga zo 1xper naar de sauna ,stoom bad ! Sport veel . Lukt het dan nog niet raadpleeg je arts . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wasluis?! Wat is dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt in de kleren zit (kan goed hoor!) Zet dan de kleren voor t wassen in een emmer met koud water met een flinke scheut azijn erin! Half uur tot uur laten staan en dan nat de wasmachine in, gewoon zoals je altijd wast!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat was luis is ,ja geen luis maar zo noemt men het .de was ruikt niet lekker ,nr een vieze vaat doek ondanks ,maskering van een lekker geurtje vh was middel of zo . Waar komt het van ,vuil water wat in de was machine blijft staan ,vieze filters aanslag in de leidingen ? Te weinig kook wassen ,was te lang in machine laten zitten .en ? Maar de was ruikt niet lekker. je ruikt het zelf vaak niet heel sneu .de oplossing was draaien met azijn ! Soda , ! Vaat was middel blokjes ?? Voorkom het door vaak een kook was ! Filter schoon , regelmatig gebruik , niet te vol , en heel raar Gé past wasmiddel en verzachter zeker niet te veel , en ook niet te weinig ,ja ja dat klinkt dom .:) Ditis wat ik Vd was luis weet! Of het bacterieel is of een schimmel ,weet ik niet maar denk het laatste . Ps ik ruik het helaas vaak .
Voor onder zijn oksels zou hij syNeo 5 kunnen gebruiken. Naast de syNeo zou hij nog deo en dat helpt echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermijdt veel kruiden,uien en knoflook.
Deoleen is een goed middel,je hebt ze met en zonder parfum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Odorex dry werkt ook goed, savonds onder oksels deppen, volgende ochtend douchen en dan je gewone dep opdoen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een transpiratiegeur bij je draagt is dat erg vervelend! Iedere dag douchen en een goede deo gebruiken. Ik zou dan sowieso een roller gebruiken. De rollers van axe zijn erg fijn en goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik af en toe een Therme spray.
'S avonds na het douchen 3x sprayen (oksels) en 's ochtends alleen met water wassen.

Helpt bij mij erg goed.

Toegevoegd na 1 minuut:
en wat al is genoemd: zweet zelf stinkt niet, het zijn de bacteriën op de huid icm het zweet wat de geur veroorzaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft hij veel okselhaar of scheert hij dat eraf want in die haren blijft het haar meestal zitten dus dan stinkt het veel meer en langer