Heel erg veel pijn links onderin, heeft het te maken met mijn baarmoeder?

Vandaag kreeg ik opeens heel erg veel pijn net naast mijn heup maar dan links dus ik vraag me af wat dat kan zijn. Ik heb op internet gezocht ernaar en ze zeiden dat het te maken kan hebben met een eisprong maar ik weet niet of dat het echt zo is.Kunnen jullie me alsjeblieft helpen?
En ik heb geen bult ofzo maar het doet pijn als ik erop druk en ga lopen.En als ik me uitstrek dan trekt het helemaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter naar de huisarts gaan, voor dit soort vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bezoek je huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hou t vandaag goed in de gaten, en niet te lang wachten met het raadplegen van een arts.
Kan het natuurlijk niet bepalen van een afstandje, maar het zou zomaar een blinde darm ontsteking kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bubbeltje, om wat voor pijn gaat het? Stekende pijn, krampachtige pijn, zeurende pijn, ... En is het pijn die komt en gaat, is het pijn die uren aanhoudt of telkens kort opkomt?
En hoe oud ben je? (13 zoals in je profiel staat?)
Ben je al ongesteld geweest? Zo ja, wanneer was de laatste keer? De antwoorden op deze vragen kunnen ons helpen om uit te sluiten wat het zou kunnen zijn. In elk geval beterschap !

Antwoorden (7)

Het zou je eisprong kunnen zijn. Ca twee weken na de eerste dag van je menstruatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet op internet gaan zoeken, daar vind je al gauw de gekste/akeligste kwalen voor iets wat heel simpel kan zijn, zodat je je alleen maar ongerust maakt, en zoals je zelf al zegt: je weet nu nog niet of het echt zo is.
Als het aanhoudt naar de dokter, het kan evengoed iets aan je darmen of welke ingewanden dan ook zijn
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Erg goeie tip om niet op internet te gaan zoeken. Hoeveel mensen daar wel niet bang van worden elke dag... +1
Nee ik denk niet dat het te maken heeft met je baarmoeder dat is vaak minder plaats specifiek
ik zou eerder zeggen dat het je darmen zijn. een blokkade ofzo
gewoon even veel water drinken en een warme kruik en dan moet het wel los schieten.

doet het overmorgen nog pijn even naar de Huisarts

sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt op een darmprobleem, maar wij zijn geen arts en al zou iemand dat wel zijn, kan die nog geen conclusie trekken op afstand, naar de huisarts dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als een slijmbeursontsteking. Is onschuldig. Voltaren K tabletten helpen als het meer dan drie dagen duurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik herken jouw beschrijving héél erg als de pijn die ik elke maand krijg bij m'n eisprong :) Ergens wel handig als je ooit zwanger wil worden hoor!

Mààr, dit is enkel mogelijk als je niet aan de prik/pil bent... want dan heb je geen eisprong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook nog gehad 3 maanden geleden en ik denk dat het ook wel groeipijn kan zijn, je bent nog niet volgroeid en je lichaam veranderd op alle vlakken, van mij is het gewoon na 1 week over gegaan, het is misschien iets anders van jou, je zult het zien of het over gaat, veel geluk!