Het zou buikgriep kunnen zijn

Toegevoegd na 21 seconden:
Of een allergische reactie op iets..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wellicht heb je iets gegeten dat verkeerd gevallen is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dát zou de verklaring kunnen zijn. Je lichaam is van streek geweest doordat je niet goed/gezond/normaal gegeten hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een - als ik vragen mag?
Je hebt iets gegeten wat niet goed meer was of niet goed doorbakken is geweest. Daardoor heb je bacteriën binnengekregen die je darmen er versneld uit gaan werken.
Amadea
12 jaar geleden
Zou een vorm van voedselvergiftiging kunnen zijn.
Jou dokter kan hierover uitsluitsel geven.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Klinkt inderdaad verdacht veel als een voedselvergiftiging.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker als er ook nog eens braken of braakneiging bijkomt.
Noro-virus te pakken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan een voedsel onverdraagzaamheid zijn, ziekte of griep, stress evt. in combinatie met je eetpatroon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diarree is een natuurlijke reactie van je lichaam om een besmetting van een virus of bacterie kwijt te worden.
Er kunnen verschillende oorzaken voor diarree zijn,bijv. een voedselvergiftiging,buikgriep of als reaktie op medicatie.Je ziet vaak bij het gebruik van een antibiotica kuur ook dat men last krijgt van diarree.