Heeft er iemand ervaring met 'koude handen en voetencreme'?

Iemand in mijn omgeving heeft al jaren last van koude voeten en handen en heeft van alles al geprobeerd. Zo zijn allerlei soorten sokken (ski-, wol-, angora) de revue al gepasseerd maar tot nu toe heeft niets geholpen. Hij rookt al jaren niet meer en draagt in huis altijd sokken en sloffen, wel ligt er in huis een laminaatvloer.

En nu zag ik vorige week een advertentie van een DA-filiaal voor 'koude handen en voeten creme', maar daarin staat niet meer info dan "heerlijk verwarmende creme" daar kom ik dus niet zo heel veel verder mee.
En nu is een pot niet zo heel erg duur, toch zou ik het zonde van het geld vinden als het niet blijkt te werken, dus als er iemand ervaringen met deze creme heeft? Of misschien andere tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (4)

de handen en voeten regelmatig onder lauw/koud stromend water houden bevorderd de bloedsomloop...
dat helpt beter dan al die cremes en andere spullen die worden aangeboden..
laat die persoon dat maar eens proberen ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vader was hartpatient en had koude voeten.
Zijn cardioloog adviseerde om i.p.v. boter, een beetje olie op zijn brood te doen en daarna gewoon beleggen.
Pa heeft zonnebloemolie gebruikt en had na een klein maandje geen koude voeten meer.
Hij is het wel altijd blijven gebruiken.
Als je het brood gelijk eet wordt het niet sompig. (nat)
Je brood hoeft niet te drijven.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wisselbadeb zijn aan te raden, twee keer per dag een teiltje warm en koud naast elkaar zetten en om de minuut wisselen, tien minuutjes lang. !ij de Blokker kan je magnetronsloffen kopen met van die pitten vulling. Werken ook heerlijk en ruiken een beetje lavendelachtig, echt een weldaad wanneer je voeten koud zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
M'n vriendin heeft die creme laatst gekocht omdat ze vaak koude voeten heeft. Het is lekker spul om je voeten mee in te smeren, maar ze krijgt er geen warmere voeten van.