Me oor jeukt erg en wordt dik en staat wat meer naar voren, is dit een muggenbeet?

Mijn ouders zeggen van wel maar ik weet het niet zeker.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.6K

Antwoorden (4)

Het kan zijn dat je er allergisch voor bent, maar het kan natuurlijk ook van een ander beest zijn. Als de jeuk na een aantal dagen niet verminderd dan zou ik even contact opnemen met de huisarts. Succes :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is vast een muggenbult, erg vervelend hoor! beetje azaron of azijn erop.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ouders weten het vaak het beste : )
Ik denk dat ze gelijk hebben. Een muggenbeet kan soms een ernstige reactie uitlokken. Azaron Crème op smeren of deppen met azijn voor de jeuk. Morgen zou het toch wat beter moeten zijn. Als de zwelling toeneemt: even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het maar 1 oor is heb je inderdaad waarschijnlijk een muggen of andere insectensteek,je kunt dan wat koelen en evt een pijnstiller innemen.Heb je het aan beide zijden kan het ook iets anders zijn.Eczeem,allergische reaktie of misschien een ontsteking van de gehoorgang.