Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van mijn boven been spieren hoe komt dat?

Ik heb last van mijn hoven been spieren ik heb al 2trainingen van voetbal gehad maar na de 2de training kreeg ik last van mijn boven benen. Want als ik het rek doet het pijn. Thx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
661

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat komt omdat je spieren die belasting niet meer gewend zijn.
Gewoon je benen blijven bewegen anders worden je spieren stijf.Over een paar dagen is het over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okay thcx man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest waarschijnlijke...
Er kan overigens ook sprake zijn van een besmette tekenbeet met Lyme, ook in dat geval worden je bovenbenen opeens erg stijf van het bacteriegif - dit is mezelf kortgeleden overkomen - en na de kuur van de dokter duurt het nog wel een 7 maanden voor je bovenbenen weer stijfvrij zijn...
Maar ook van voetballen kan een wondje onder een zweetsok op een onderbeen via het lymfestelsel naar omhooggegaan zijn.
Goed jezelf afzoeken is altijd belangrijk: je komt immers op grasvelden en daar lopen nu eenmaal teken rond. Vergeet dit laatste dus niet bij de dokter te noemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding