Ik heb last van mijn Knie ik weet niet wat het is, ik denk vocht maar pijn te is bij me achterkant van me knie in, ik heb pijnstillers gekregen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Moeilijk te zeggen, er zit een hoop in je knie.
Je kan denken aan je kruisbanden, meniscus, verkalking etc.
Is er een aanleiding van de klachten zoals een sportblesure, verdraaiing of wat dan ook?

Je zegt achterkant, is dat exht recht achter of een beetje aan de zijkant? Kan je je been strekken of is juist buigen pijlijk?
Heb je het idee dat je knie (soms) op slot zit?
12 jaar geleden
Mogelijk heb je een peesontsteking. Als je pijnstillers gekregen hebt ben je waarschijnlijk al bij een arts geweest. Je kan misschien ook een bezoek aan de fysiotherapeut overwegen.