Hoe kan het dat ik in de nacht van zondag op maandag moet overgeven als ik op zaterdagavond naar de kroeg ben geweest?

Waarschijnlijk komt dat overgeven door bier. Normaal drink ik rode wijn en heb ik er geen last van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Drink je veel bier op een uitgaansavond? Als je gaat overgeven van drank is dat meestal geen goed teken. Mensen beginnen over te geven omdat ze teveel giftige stoffen binnen krijgen. Normaal gesproken zou dit idd gelijk moeten gebeuren als je het gedronken hebt, de lichamelijk afweer van je lichaam om het kwijt te raken. Het kan ook zijn dat je maag het gewoon niet kan verdragen en je er last van krijgt als je iets eet of drinkt wat ook prikkeld. Ik zou zeggen laat de bier lekker staan en drink wat je wel kan hebben;) en drink met mate hè:) ook belangrijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Denk eerder dat er meer speelde dan dat bier alleen, gevoelsmatig, als het bier je echt verkeerd gevallen zou zijn, zou je daar toch normaal gesproken diezelfde nacht nog last van moeten hebben?

Weet je zeker dat je op zondag niet nog iets anders hebt gegeten / gedronken wat hier mogelijk invloed op zou kunnen hebben?

Wil je het echt zeker weten, drink je nog eens wat vaker bier, niet omdat ik graag wil dat je overgeeft, zeker niet, maar eerder om voor jezelf vast te kunnen stellen of dat echt de oorzaak is, maar dan nog, vind ik het vreemd dat je er pas een nacht later last van krijgt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tuurlijk kan dat. Zo vaak gehad. Eenmaal thuis van de kroeg met de hakken vol heb je op dat moment nergens geen last van. ( mss alleen als je gaat liggen, dat alles draait) hihi. Ook de volgende dag( ochtend) nergens geen last van maar naar mate de dag verstrijkt hoe beroerder dat je wordt. Ontkateren dus. Met het gevolg dat je toch ff die wcpot moet omhelzen. Toch de uitwerking van de alcohol. Ook al is het un dag later. Naar mij id heel normaal hoor. Nou ja gewoon. Hihi.