Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een maand geleden een gescheurde spier opgelopen, wat doe ik het beste?

In juni ben ik van de ene dag op de andere wakker geworden met een gescheurde spier in mijn bovenarm. Pijnlijk! Ik heb pijnstillers gekregen van de arts, maar dat helpt niet. Ik heb 1 pijnspuit gekregen maar dat helpt evenmin. Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
797

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je moet terug gaan naar je arts. Je moet hem deze vraag stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advies vragen aan je arts en/of je laten doorverwijzen naar een fysiotherapeut. Want de ene spierscheuring is de andere niet, soms moet je vooral in beweging blijven, soms moet je rustig aan doen, soms moet je juist specifieke oefeningen doen.
Een spierscheuring kan wel erg lang pijn blijven doen overigens, maar ik zou er voor de zekerheid naar alten kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan je huisarts een verwijzing naar een fysiotherapeut. Die heeft daarvoor een apparaatje om het herstel van de spier te bespoedigen. Helaas weet ik de naam van het apparaat niet meer, maar het werkt perfect. Het geeft een soort straling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe krijg je het voor elkaar om 's nachts als je slaapt een spier te scheuren? Hier komt normaliter wel enige kracht bij kijken..
Is er een echo van je spier in je bovenarm gemaakt waarop de scheur zichtbaar was?

Indien niet dan zou je allereerst kunnen twijfelen aan het feit dat je spier echt gescheurd is, of wellicht dat er wat anders verantwoordelijk kan zijn voor je pijnklachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding